25 Şubat 2009 Çarşamba

real madrid - liverpool maçı sırasında..


efenim,

saat 22:06, günlerden çarşamba, tarih 25 şubat 2009... şampiyonlar liginin güzide hizmetlerinden yararlanan biz faniler televizyon ekranının rahat takip edilebileceği rahat zeminlere totoyu yerleştirdik günün maçını takipteyiz...
ben de arada bugün elimi bile sürmediğim maillerime bakayım derken kendimi laptop'un ekrani ile tv ekranı arasında gider gelir buldum. madem hem top var, hem de yazı neden maçın bir kısmını yansıtmayayım ki blog'a diye düşündüm...

malum ben liverpool'culardanım... yok eğer malum değilse, malum oluna... ben fena halde liverpool'culardanım.... hatta anfield'de maç seyretmek hayallerimin "to do" listesinde ilk on'da yer alıyor... hani şu ölmeden önce yapılacaklar listesi var ya, onda işte :)
neyse bu arada maç pek heyecanlı durup durup takılıyorum oraya... bir torres'in ayağında real kalesinde, bir raul'un kafasında liverpool filesinin önünde geçiyor...

liverpool aşkımı bir sonraki girişe bırakıp, maça geçiyorum...
maç şampiyonlar liginin 2. tur maçlarından... bu arada dakika 29... real attı, ama ofsayt... buradaki tartışma olmadığına dair... birileri de var abi diyor...

pardon yaw... dakika 33, liverpool serbest vuruş kullandı... bu arada maç 0 - 0 deam ediyor.
neyse geriye dönersek bu ofsayt tartışmaları pek eğlendirir beni...
ekrandan yakalamak zor bu ofsaytı... malum... eğer tv karşısında seyrediyorsak maçı, yönetmenin gözüne muhtaçız büyük oranda... yakalarda eğer seyreden gözüyle, biz de farkediyoruz hücum ilerlerken ofsayt değil mi diye... yok yakalayamazsa, tekrar gösterime bakmak lazım... bazı tv'ler çizgi çekiyorlar son savunma oyuncusu üzerinden...
bu arada dak. 38 robben uzaktan bir vurdu, pir vurdu... ufff neyse... yüreğim hopladı... nerede kaldık... son savunma oyuncusu üzerinden çekilen çizgi... biliyorum salakça ama bazen yanlış çekildiğini düşünüyorum o çizginin :P canımı sıkıyor.... bir de çizgi olmadan bakalım yaw... derdimiz yan hakemin ne kadar salak olduğu üzerine tartışmak değil ki... futbol çıplak gözle güzel... de mi...

efenim maç 43. dakikada... daha edece çok laf var.... hakemlerden konuşmak lazım, spikerin isimleri bir türlü öğrenememesinden, defans oyuncularının ne kadar haysiyetli, kanatların ne kadar takdire şayan olduğundan, kimin hangi mevkide oynayanı daha çok sevdiğinden...
lakin ve fakat... maç pek heyecanlı ya da liverpool oynadığı için ben pek heyecanlıyım...
yani... devamı sonra..... derken... hakem liverpool köşe vuruşu kullanacakken maçın ilk yarısını bitiridi.. olacak iş değil, olacakkkkkkkkkk iş değil.......... you'll never walk alone'u söylemeye başlamak lazım :)

1 yorum:

  1. Bu mudur bu blog'u olayi, dört yazı yazdık sıkıldık mı?

    YanıtlaSil